sobota 12. července 2014

Nedělní inspirace: Alexa a Poppy on the road

Zjevuje se to u mě pravidelně, pořád ale nevím proč. Mám ráda svoje pohodlí, nedovedu si představit sbalit se a odjet někam, kde nemám zajištěný slušný nocleh s koupelnou. Přesto ale každý rok v létě v hloubi duše toužím zažít Jízdu. Světlo dlouho do večera, kýčovité západy slunce, pocit, že nikam a nic nemusíte, nechat se jen tak unášet, neplánovat, najít si místo, kde se dobře kouří....

Dnešní dávka inspirace je tedy opět z té, která je naprosto mimo můj způsob života a dalo by se říct i mimo můj styl. Inspirace ale přeci taková být může, no ne?

P.S. Právě jsem se rozhodla, že si v rámci tréninku vykročení z comfort zone koupím v sekáči ošoupané kožené kovbojské boots. A dušička bude mít zase na chvíli pokoj.

Poppy Delevingne a Alexa Chung pro předposlední Edit. Foto Stefano Galuzzi.









net-a-porter.com

Žádné komentáře:

Okomentovat